Pishro-Music

وبلاگ هواداران رضا پیشرو

Pishro-Music

وبلاگ هواداران رضا پیشرو

pishro ft. owj - afkare sheytani

آهنگ جدید بسیار ریبا و بمب رضا پیشرو و علی اوج ( علی کینگ ) بهمراهی محمد جواد و بابا طوفان بنام افکار شیطانی ( پخش ویژه و برای اولین بار) با آهنگ سازی استاد الوند

pishro

download file zip

download mp3 192

lyric آهنگ جیب بابا

این هم lyric آهنگ جیب بابا که رضا پیشرو و سروش هیچکس این آهنگو خوندن و این آهنگ تا الان آخرین آهنگ این دو خواننده ی محبوب با هم بوده .

می باره از چشای ابریم اشک برفی
یه چیکه به من میگه دیگه خنده تعطیل
یه جنگی بالاتر از جنگ شمشیری که
میگه تعطیله دیگه زنگ تفریح.............

برای مشاهده ی کامل برید به ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

بیوگرافی کامل رضا پیشرو

رضا پیشرو متولد بهمن ماه سال ۱۳۶۴ است . او از حدود ۷ سال پیش شروع به رپ خوانی کرد که در طی این مدت سه آلبوم بیرون داده است. او در آلبوم اول که وقته کثیف نام داشت در حدود 18 آهنگ پخش کرد که تعدادی از آنها در نت پخش نشد . نکته جالب این است که آهنگ وقته کثیف بر روی نت نیامد . 

اگر بخواهیم از آلبوم رضا چند آهنگ زیبا نام ببریم می توانیم به آهنگ های پرده ی آخر و لبخند تلخ و وقته کثیف اشاره کرد.رضا در طول ۷ سال سابقه کاری خود بدترین اهنگ های خود را از این آلبوم نام می برد آهنگ هایی که با ابد و داریا در ابتدای کارش رکورد کرده بود...مانند:ف...ک زدبازی با همکاری داریا و فینچر(که رضا ابراز پشیمونی کرد از خوندن این اهنگ).تغیر به همراهی داریا و فینچر.محبوبیت و مقابله هردو با همراهی ابد و خودخواه با همکاری داریا.

آلبوم دوم او که واقعیت نام دارد تحول عظیمی در سبک رپ در ایران بوجود آورد.این آلبوم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .رضا پیشرو در این آلبوم در حدود 10 الی 12 آهنگ خوانده است که هر کدام از زیبایی خاصی برخوردار است.این آلبوم با اهنگ های زیبا و تکست های قویش باعث شد رضا را در صدر برترین رپرهای ایران جای دهد.

بیشتر آهنگهای این آلبوم با همکاری امیر تتلو بهترین خواننده سبک آر اند بی در ایران است.رضا دلیل اینکار را صدای زیبای امیر و دلنشین بودن سبک آر اند بی اعلام میکند. اکثر آهنگ های این آلبوم زیبا هستند و تعدادی از انها از پرطرفدار ترین آهنگ های پرشین رپ هستند.مانند:واقعیت(با موضوع سیاسی به همراه ابلیس علی کینگ و تتلو)باید برم(موضوع شخصی)برو از پیشه من (با همکاری تتلوتهی و روزبه)سفری بی انتها(آهنگ معنوی با همکاری امزیپر) زندانی و چشام ندید و... .

پیشرو و 3پاک القاب رضا بودند که وی در اواسط کارش تصمیم می گیرد لقب 3پاک را واسه همیشه از خود دور کند به همین دلیل آهنگی با نام فقط 021 می خواند که در آن به این موضوع اعلام می شود. آهنگ مورد علاقه رضا باید برم است که در اخر این آهنگ اعلام می کند 2سال رپ نخواهد خوند اما به دلایلی نتوانست اینکارو بکند و تصمیم گرفت ادامه دهد و خیلی هارو با این تصمیم خوشحال کرد. رضا پیشرو همیشه از سروش لشکری ملقب به هیچکس به عنوان برترین رپ کن ایران در کنار خود نام میبرد. وی می گوید برای انتخاب بهترین خواننده فقط نیاز به گوش دادن به آهنگ های او نیست بلکه باید واقعیت زندگی اورا دانست.

آلبوم سوم او با نام جهنم ساکت از بهترین های رضا بود که از نظر دوستاران رضا و نظر سنجی ها آهنگ های جهنم ساکت و برو جلو با سروش هیچکس و دیوونه به ترتیب برترین های رضا در این آلبوم بودند.نامزد رضا آتیش نام داشت که بر اثر مشکلاتی با یکدیگر از هم جدا شدند و رضا آهنگ داد بزن پیشرو را برای او خواند.

آلبوم بعدی رضا خداحافظ تهران نام دارد که احتمالاً آخرین آلبوم اوست و بعد از این آلبوم از رپ خداحافظی میکند.

سلام

سلام اولین پست تو این وبلاگ است و با نام خدا این وبلاگ آغاز به کار می کند.

در وبلاگ pishro-music هدف ترویج سبک رپ فارسی است و از آنجایی که گروه صامت برترین گروه سبک رپ در ایران است کلیه مطالب این وبلاگ در مورد آثار این گروه است.

منبع عکس ها : bia2rap